Mój pierwszy raz...

To mój pierwszy wpis na blogu. Pierwszy wpis w życiu. Moje życie to pasmo niekończących się niespodzianek, zabawnych sytuacji i ciągłych wyzwań. Codziennie rano, zanim jeszcze otworzę oczy uśmiecham się do siebie i myślę, cholera ciekawe co dziś? Mam gigantyczny apetyt na życie, kocham ten stan. Gdybyś dzisiaj zadzwoniła do mnie i powiedziała: pakuj się za godzinę mamy samolot, robimy trening na Zanzibarze, pijemy sok i wracamy powiem cudownie i będę czekać na lotnisku. Posiedzę spokojnie do ostatniego momentu w sali odlotów gdy usłyszę ponaglający głos przez megafon Marzena Bębenek proszona do bramki numer 7, zerwę się na równe nogi i śmiejąc do łez pobiegnę na miejsce. Tak mam, a Ci którzy ze mną podróżują wiedzą jak to wygląda.

Moje wpisy będą krótkie. Bardzo krótkie. Będziemy rozmawiać o zdrowiu, treningach, kobiecości, podróżach, facetach ;-)
Będę przedstawiać Wam tylko swoje subiektywne oipnie.
Opinie na podstawie obserwacji, przemyśleń, doświadczeń, praktyk. Będę pisać głównie o kobietach, dla kobiet bo na tym znam się najlepiej. Ale cudownie będzie jeśli jakiś facet to przeczyta i puści do nas oko. Kokietujcie nas panowie, lubimy to ;-)
Trenuję z babkami ponad 17 lat, codziennie z nimi rozmawiam, żartujemy, wygłupiamy się, mamy swój własny kod, poruszamy łatwe i trudne tematy. Rozmawiamy o życiu, dzieciach, rozwoju, podróżach, pragnieniach. Ukrytych pragnieniach. Pasji, gotowaniu, cellulicie, kochankach, cyckach, radości, miłości. O naszym ciele, chorobach, zdrowiu, kompleksach, sile, pożądaniu, radości, apetycie na życie. Wiem, jak smakują łzy rozczarowań, smutku, żalu, radości, szczęścia. Znam te smaki. Każdego dnia smakuję pieprz i wanilię, imbir i cynamon. Będę Was motywować, zachęcać do aktywności, odkrywania pasji i kobiecości. Zachęcać do noszenia sukienek, szpilek, odkrywania dekoltów niezależnie od tego czy macie rozmiar 36, 42 czy 48. Tajemnicą kobiecej siły jest dążenie do własnych celów, ogromna determinacja, motywacja do działania, emocjonalność, zadziorność. To także nasza słabości, bo przecież mamy prawo się mylić, złościć, popełniać błędy, wkurzać się, nie radzić sobie i prosić o pomoc. Tak po prostu. 
Siła, moc i kobiecość są w naszych głowach!!! 
Pamiętajcie dziewczyny — moje klientki, znajome, nieznajome, przyjaciółki — jesteście piękne, silne, kobiece. Jedyne w swoim rodzaju! 
Czujcie się kobieco i seksownie. Czytajcie książki. Słuchajcie muzyki. Odkrywajcie siebie. Wszystko zaczyna się w Waszej głowie. Nie bójcie się marzyć. Nie bójcie się spełniać marzenia.
Fajnie być kobietą… Uwielbiam to, a Wy?

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia dopasowane do typu osobowości Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 10-minutowy trening wzmacniający organizm 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej